2010-04-19

Äntligen måndag...

... Eller så hade jag gärna varit ledig någon dag till... kanske..=)

Är sjuk, synd om mig...som karlen som är riktigt förkyld.. Blev sjuk efter en period av mycket träning och massa annat tjafs som man ska hinna med... värsta bidragande orsaken till mitt nuvarande tillstånd måste vara fönsterputsningen i lördags... Blåste isbjörnar på mig, fii fan!.. Men nu är det gjort, flytt- och städhjälp avklarad! Fick fantastiskt trevlig mat när jag hjälpte till med, pastagratäng och köttfärs- samt ost- och skinkpaj, gott gott! Tänkte på den maten idag när jag åt min tråkiga mat inhandlad på Hugo... hade inte riktigt ork att laga matlådor igår efter allt städande... Fick till och med ta hjälp av min bror med dammsugningen eftersom min feber hämmade mig liiite... tack Per!! Tur att jag åtminstone hade skrubbad badrum, spis och putsat fönster innan jag kände av de första "tycka-synd-om-sig-själv-symptomen"

Nu blir det koma resten av kvällen...måste ju orka jobba imorgon med... för vem har råd att vara sjuk? Icke Lena... Usch vad bittert det blir ibland..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar