2010-04-20

uhh


Idag har jag tröstätit godis hela dagen...inte kul att jobba när man inte mår bra... och vilken tur sedan då att klienter och företagets ledning bestämt att en viss lite större fil skulle komma tidigare än planerat... Skulle kommit på torsdag men istället idag då...i feberns tecken... Stress, feber och sågspån i skallen är inte den bästa kombinationen kan jag säga.. Tror fan att jag blir dum i huvudet av förkylning...blir trög, trött, oinspirerad och lättretad... När sedan massor av grejer ska fixas samtidigt så vill man bara gå och dra något gammalt över sig... Så..dagens gnäll avklarat!!

Eller kanske inte...en av mina bäbisar lilla Milla hade spytt på skrivbordet på två ställen givetvis... detta upptäckte fröken efter att det torkat in...musmattan gick åt helvete... Värre var det kanske med skrivbordet...kattspya fräter illa mycket... gick inte att skrubba bort utan att underlaget följde med..damn it!! När jag var klar med det tog jag tag i disken och skrubbade även hela mitt badrum med... Fick äckelattack av kattkräket... O nu är jag heeelt slut... Kommer missa träningen ikväll med...förbannade feberhelvete... NU är jag nog klar med gnället...

Säga något bra då...=)...jaa...jag älskar mina katter ändå och snart är jag säkert frisk och kan träna skiten ur mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar