2010-04-06

Jag har varit slö..

.. med att uppdatera här... Eftersom jag har så grymt mycket viktigt att skriva om så kände jag att det var dags att ta tag i detta igen..=)

Lena är duktig, hon har börjat gå på kick-boxpass, djäfvul så jobbigt men skönt det är. De första gångerna hade jag inga egna handskar så höll på att slå sönder mina stackars händer... Sedan slår min älsklingskarin rätt så hårt med...

En annan kul träningsrelaterad grej är att innebandytränaren för damlaget hörde av sig, så nu är det hög tid att damma av innebandyklubban och köra igång... får väl se om jag hinner med juniorerna=)... testmatch sedan får vi se...har inte rört klubba o boll på ett par år nu...jesus säger jag bara..=)..

Har varit ute för några helger sedan och kryssat med Cinderella igen, det var skitkul med några goa tjejer från jobbet...lackade ur lite under middagen dock... Hade beställt gös, den var i och för sig asgod men under gösen låg det motsvarande en morot med rotsaker...och inget mer...surade i 20 minuter tills jag hade fått mat från alla andras tallrikar... Trodde väl ändå att man skulle få lite potatis eller något till...men näääää...fuck!

Jobbet flyter på... har nu ytterligare en som jag är kontaktperson åt... börjar verkligen känna att jag inte har något liv utanför träning och jobb... tur att man fick lite påsklov med god mat och vänner iaf=)...I lugn och ro. Min vän Maria har fyllt 30 med, slog rekord i fikabröd när jag besökte henne...man måste ju ta så länge som det finns kvar...eller? Inte konstigt att jag är lite väl rund... måste ha någon form av ätstörning...hetsäter ytan att spy... Löööv Brysselkakor...is nice, tack för det!!

Sedan har min halvbror, som jag inte träffat sedan jag var 3 äpplen hög, hört av sig med... han är 42 år och bor i Torsby... Får väl styra upp en familjesammankomst där och se vad det blivit av den person som man funderade mycket på under uppväxten...

Uhh... god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar