2010-08-10

Tråk!



Fy fan vad det är tråkigt att ha semester när ingen vill/kan leka med Lenis..=(.. Sitter och funderar på att tapetsera om i mitt äckelröda sovrum... Alternativt kan jag låta färgen vara och starta bordell... mycket troligt alternativ... Hade tråkigt igår med... så klippte av mig håret.. Att det alltid ska vara håret som råkar illa ut när jag inte mår bra... Jag har i alla fall slutat färga det i 13 olika nyanser som jag gjorde när jag var 20...jesus vad jag såg ut ibland...

Roligt var det i alla fall att träna igår=).. Inledde med ett överkroppspass på gymmet sedan första inomhusträningen med innebandyn.. Med tanke på att jag inte spelat plast på ca 3 år så var det helt ok.. Kul att världens bästa Angel...ehh Falle kom med=) Täckte naturligtvis ett skott med insidan av låret med...blå och fin som vanligt...

Bild på stackars skadeskjutna benet och frisyren jag inte bestämt mig för om jag gillar än...

1 kommentar:

  1. Jo jag Oike nya hår:) Hoppas benet blir bättre snart, om du behöver en massage låt mig veta. Har magiska fingrar kommer att resa;)

    SvaraRadera