2010-08-11

Dag 3

Semestern fortsätter... och jag gör inget viktigt alls... Gick långpromenad till stadsbondgården förut, gäller att passa på när den där snåla solfan är framme en stund.. Tokilla var att träningsvärken som jag drog på mig i måndags blev tusen gånger värre av att gå... ser inte fram mot gymmet i eftermiddag...

Usch, vad ska lilla Lena göra när ingen annan är ledig? Kan ju inte göra som idag och vakna 7 på morgonen och undra vart min vanliga "för trött för stan attityd" tagit vägen... Vill kunna sova som folk... I natt vaknade jag efter en jävla mardröm med..hade lätt en puls på 180.. stackars klenis-lenis...

Nu är det inte länge kvar tills jag börjar på mitt nya jobb heller... kanske skulle försöka börja bli lite nervös? ähh..inte än=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar