2010-08-19

Ikea!


Var på Ikea i Karlstad idag med en kompis... Hade äntligen bestämt mig för att vardagsrummet skulle få sig ett lyft. Skrivbordet ska ut och ersättas av en bokhylla (känns lite mer vuxet kanske?!) Mitt gamla soffbord med ultraful glasskiva är förpassad hem till föräldrarna som ville adoptera skiten... Gött att bli av med det... Min stackars tjocktv har stått på ett bord sedan jag flyttade in här på Nolby för ca 1,5 år sedan... Nu står den malligt på en tv-bänk! Bokhylljäveln fanns tyvärr inte på plats när vi var där...så den är beställd och kommer om 2 veckor...synd att jag redan hunnit börja jobba då.. Hur ska man få tid att ta emot den när man jobbar i Örebro och ska träna på kvällarna? Kanske kan muta min broder att vara här=)

Delresultatet av vardagsrumslyftet på bilden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar