2009-08-06

Såg precis...

Jag & Marley, ingen höjdarfilm... Men fan vad jag grät i slutet... Jag har en mjuk själ, särskilt när det kommer till djur, så nu sitter jag här med rödgråtet, svullet ansikte...attraktivt kan jag säga..=)

Snart är min första semestervecka till ända...och vad har fröken hittat på?... Inte mycket, men för att vara mig=översocial.. Spelat minigolf ett par gånger... Varit på bio "Year one" och "Sommaren med Göran"... Festat till det lite med=)..Men som vanligt inte riktigt mitt klientel ute på krogen, jaja gott med en stänkare var det i alla fall...

Imorgon blir det en liten avskedsfest för Ulrika som kommer att flytta till Tyskland, tråkigt när gulliga, fina människor försvinner från jobbet...men självklart är jag glad för hennes skull.. Ska hålla mig nykter, blir förmodligen en tur till Göteborg och Liseberg på lördag..vem som nu kom på att det var en bra idé att dra dit när det är dags för Madonnakonsert där..=).. Ska åka sjukt mycket karuseller..(eller kallas det åkattraktioner??) i alla fall, och se till att få ett bra minne från Göteborg, mitt jobb och sociala liv där går inte till historien direkt...=)

Har lite ont i magen, varför åt jag så mycket glass i skärgården för??...Sen hemgjord pizza hos mamma på det... Kan inte klaga på vädret som varit under min semester heller, damn nice!! Ska bara komma igång och träna lite med så blir denna semester kanoners!

1 kommentar:

  1. Så hon besöker stan när jag är borta... :(

    SvaraRadera