2009-08-13

Härligt sa katterna!

Nu äntligen blir balkongen försedd med nät så att mina små älsklingar kan få gå ut och lufta pälsen lite... Tack broder Per för underverket, det uppskattas både av matte och hennes två fyrbenta vänner..=)

Vad gör jag då, när min broder slavar?...hmm jorå så att, soffan är skön den, men döm inte Lena för snabbt! Har faktiskt bjudit honom på mat, ingen gastronomisk sensation, men lite oxpytt med grönsaker och rödbetor (och härliga inlagda vitlöksklyftor..)... Imorgon ska det lagas köttfärsbiffar med löksky och mos, även då förväntas han komma på matbesök... Självklart har fröken en baktanke med detta...om jag lagar mat åt honom ett par gånger så gör han det åt mig några gånger mer=)=)...Great!!

Har precis tänt ett doftljus från Ikea, är det inte lite konstigt att det luktade mer av det innan jag tände på skiten?? Ja, ja, milt och bra är det... Brukar inte tåla lukten av de där tingen annars, men dessa gör succé i mitt hem..=)

Slutligen....Whyyyy ohh whyyy är det inget att se på TV? EVER!!...Damn... Ska man behöva sitta med datorn på magen och fördriva tiden idag igen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar