2009-08-09

Full, fullare, Lena=)

Oj, då...så var man visst svårt full igår...vet inte vad som hände...men sprit är döden för kroppen=) Inte så att jag blir otrevlig mot någon eller så, men jag tror att allt och alla är vänner och att hela världen består av rosa moln... Kan tyckas lite lustigt, jag som ofta har en lätt bitter syn på livet...

Såg en hel del vänner och bekanta ute i lilla Höla igår... Trevligt tyckte jag...mest jobbigt för dem...för jeeessuuus vad man (läs: Lena) kan vara översocial när drickat går in.. Jag hade i alla fall grymt trevligt igår och hoppas att ingen fick en överdos av lilla mig...kan vara så att min skolkamrat Sandra fick det i alla fall (Sorry...).

Botar just nu mitt tillstånd med en påse gifflar och vatten...snart blir det lite promenad och kanske lite häng i solen=)...och heeerredjäfvlar vad det är lååångt att hämta bilen när jag nyktrat till=)

Näe, dags att ta sig en dusch och sedan ut i det vackra vädret... kan knappast ha fått en bättre start på min semester än jag fått...

1 kommentar: