2009-08-18

Hur gick det till??

Jag som nästan aldrig har något planerat... helt plötsligt har man något att göra varje dag resten av veckan...

Idag var det besök i Karlstad för att träffa Maria och lilla Hilda... Vilket litet charmtroll och söt som stryk... Lena som inte är särskilt intresserad av barn smälte som smör i solsken. Det gjorde du bra lillan!... Tack för fikat! Även Wallanderfilm har setts... och lite friidrott=)

Imorgon ska jag jobba några timmar, baka lite med tjejen som jag är kontaktperson åt...

På torsdag kommer min älskade vän Daria med och stannar ända till på söndag, härligt! Undrar bara vad vi ska hitta på utom att prata i oändlighet, det är något vi är grymma på=)

Life is good right now... om jag bara hade lite mer pengar i plånboken skulle jag vara sjukt nöjd. Har kommit igång med mina promenader igen med, skönt med lite träningsvärk i baken... Den baken som mest har haft soff- och sängkontakt på senaste tiden =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar