2009-03-04

Äntligen dags för sängen=)

Idag har det varit en hård dag i Lenas ilandsproblemsfyllda liv... På jobbet har det varit sjukt stressigt, normalt tar jag kanske runt 50 samtal på en dag från gäldenärer och klienter... denna dag kommer gå till historien...kom upp i hela 117 samtal, jag höll heeelt seriöst på att avlida när jag äntligen fick gå hem för dagen...var nästan gråtfärdig och det snurrade i huvudet...man kan ju fråga sig om det verkligen ska behöva vara på det här viset... jag med min låga lönenivå borde inte pressa mig själv till fysisk och psykisk utmattning...

En annan "rolig sak" med mitt jobb är de kvalitétskontroller som görs på oss i personalen (själv skulle jag vilja att vi även kontrollerade cheferna..kul!!), jag har inget emot att man gör kontroller, det är bara sättet de görs på som jag invänder mot. De kommer att spela in de samtal som vi gör, slumpmässigt under dagen inte nog med att samtalet spelas in...de spelar även in hur vi arbetar i systemet...något de kan sitta borta hos sig och titta på...Rena rama polisverksamheten...om de inte kan lite på sin personal kan de ge oss sparken istället...Det verkar inte heller som de tar till sig av den kritik som vi gett dem för detta heller..."vi ska ju kvalitétssäkra...bla bla bla"....jag undrar om de hade accepterat samma ingrepp i deras rutiner... Jag skiter iof i om de spelar in mig, jag vet att jag gör ett bra jobb...visst glömmer jag ibland att kontrollera adressen till gäldenären eller att ta ett telefonnummer...missar man en till två saker ryker bonusen med...den kan de stoppa upp någonstans.... så otur om de väljer att kontrollera just de samtalen där man inte är helt på topp...jag känner att jag vill skriva mer grejer om min arbetsplats men det får vara...blir bara irriterad...

Positiva saker i livet då...

1: Träningsvärk! Härligt!!
2: Ska titta på lya på fredag!
3: Ska titta på hockey på lördag!
4: Jag får gå och lägga mig nu!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar