2009-03-12

dålig dag på jobbet...

Ibland så händer det att man sitter på puckolinjen på jobbet...det är ta mig fan bara idioter som hittar till min telefon... Nu ska jag behöva bli polisanmäld för att ett ombud till en gäldenär är förståndshandikappad...gorma åt mig för att jag inte får lämna ut telefonnummer eller mailadress till vår kund till honom... han skulle anmäla dem för att de var ett jävla bluff-företag, mig för att jag inte lämnade ut annat än en länk där han kunde göra reklamation och posten för att de returnerade varorna kommit bort på vägen...jaja orka... som Lena sa: jag heter Lena Rehn, du gör precis som du vill (dock med lätt hån i rösten...oproffsigt men kunde inte låta bli)... En annan kvinna ringde in angående fakturor som förföll under 2006-2007 och tyckte att de inte skulle behöva betala inkassokostnaden och räntan för att de inte fått några av våra brev...(vi hade skickat totalt 14 brev och inget hade kommit i retur till oss...)...efter 12 minuters diskussion där jag sagt samma sak ca 75 ggr bad hon om att få prata med någon som fattade lite mer än mig... lite roligt är det när jag vet att hon kommer att få samma svar av min kollega...IDIOT...

Kul var det i alla fall igår när en man född 1934 avslutade ett samtal med mig..."klart slut, jag utgår"...tur som fan att han la på då för jag började asgarva, ett av de roligare sätten att avsluta ett samtal på måste jag få säga...vilken farbror=)=)

Lägenheten jag tittade på igår hade tokrosa kakel i hela badrummet...så den går fetbort...blääää...

1 kommentar: