2008-05-16

Trött människa?!

Jag blev riktigt irriterad när jag vaknade i morse på min enda lediga dag denna vecka och upptäckte att klockan bara var 07:45.... Jag är en normalt sett ganska trött människa med problem att slänga mig ur sängen på morgonen, men när jag är ledig och har tillfälle att sova så verkar det som min kropp bestämt sig för att jag ska vara vaken med tuppen.

Detta ledde till senare problem...åkte till gymmet och tränade som en liten gris, mådde på gränsen till illa och sen gick jag hem och lade mig och sov i flera timmar...så då var hela min lediga dag förstörd...(men jag är inte bitter...)

Tur att det är hockey på TV ikväll så jag inte känner ett tvång att lägga mig tidigt=)

1 kommentar:

  1. Men kom igen nu! Sova på dagen är ju det man lever för! En sak till... Hockey!?! Släpp hörnflaggan nu och kom in i matchen.. Lagsporter är såååååå 1960...

    SvaraRadera