2008-05-19

Något är fel...

Det är nu tredje dagen som jag vaknar innan klockan ringer, det är ju så man blir helt förstörd... Har hunnit med att äta frukost, träna och hämta hem mina katter som haft minisemester hos föräldrarna innan klockan slagit 11:00... Jag säger bara slappna av kvinna!! Det brinner inte, du börjar jobba först 14:00...

Kul är dock att jag fått mina filmer som jag beställt från enjoy, så nu blir det filmkväll i min cementhårda soffa!! Wunderbar!

Nu åter till att leta resor till solen, känner mig grymt laddad för det!

4 kommentarer:

  1. Det ska ju vara bra för lederna att ha hård soffa och hård madrass i sängen... ;o)

    SvaraRadera
  2. Om inte annat så blir jag ledbruten...hård är en sak...stenhård en annan...

    SvaraRadera
  3. Hahahahahah!!! Beställa filmer!!!! Du är kul du.... Bakar du ditt eget bröd och sular om dina skor också? Kan det till och med vara så att du ibland telegraferar istället för att ringa/sms:a?

    SvaraRadera
  4. Men Linus...glöm inte bort att jag har jordgolv hemma med...och absolut inte telegraf...här används röksignaler...

    SvaraRadera