2008-05-17

Ledig

Snart ska jag vara ledig i en HEL vecka...känns skumt eftersom jag är van vid att jobba mycket och stressa över det mesta. I april hade jag fem dagar helt för mig själv, resten spenderade jag på arbetet... (sund livsstil??)..

Då kommer den stora frågan:

Vad ska Lena hitta på med "all" denna lediga tid?

Tittade på fritidsresors hemsida, kan säga att jag inte är helt främmande för att dra iväg till solen ett tag. Nackdelen med det är att jag skulle få åka själv, men det är faktiskt något jag klarat av tidigare i mitt liv. Har varit utomlands två gånger på egen hand (sammanlagt fyra veckor), Cypern och Grekland...tur för mig att jag tycker såååå mycket om mitt eget sällskap... Var faktiskt helt okej att åka själv, det som inte var lika kul var att bli utstirrad när jag satt på restaurang och åt mat i min ensamhet... 40-årig grek som visslade åt mig och drog av ett "niiiice" med släpig, översexuell stämma och en blick som slet av mig kläderna...uhhh bläää...

Slutar väl med att jag ligger hemma och stirrar i taket en vecka istället, med avbrott för träning och mat....patetiskt..=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar