2009-12-21

TACK TOMTEN!



... Dagen började väl kanske inte som den bästa i Lenas liv... åkte bussjävlen till jobbet, kallt som fan var det när jag gick från hållplatsen... Tog minst 20 minuter innan mina lår tinat efter den vandringen...

Fortsatte med strul på jobbet, strul som resulterade i att jag tog beslutet att skjuta på min semester en dag...så imorgon blir det jobb igen...woohoo! Tur att kvällen bjöd på en...tja...trevlig överraskning..=)

Kom hem och hittade ett paket fastkilat i mitt brevinkast... och vem var det ifrån?...Självaste TOMTEN!.. härliga tider, var länge sedan jag fick något kul=)

Det enda som stod på paketet var, från: "Tomten dvs ytterligare ett attraherat freak"....

Så Tomten menar att det finns fler freaks ute i världen som vill skicka paket till mig?=) Ja jävlar va roligt... en T-shirt med texten adicta låg det i...höll på att skratta ihjäl mig... Poststämplat i Stockholm 2009-12-18...vem fan var/är där som jag känner... Måste vara någon av mina vänner med humor som tycker att jag behöver något att fundera på=) och jag som är så nyfiken...tack för den! Någon som vill ta åt sig äran, ta på sig tomtesviden?...Tack i alla fall=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar