2009-12-10

Jag är heeeet!

Efter jobbet var det dags att jobba lite till...med den som jag är kontaktperson åt... Äntligen dags för lite badhus igen=)... Sist jag var där fick jag ju blånäsa, så jag undrade i mitt stilla sinne vad detta besök skulle leda till...

Simturen fortlöpte ovanligt smärtfritt, så när som på en sak...

Om ni läst min blogg tidigare, ett inlägg där jag blir raggad på när jag var ute i somras... Killen som kom fram till mig och skulle ta mig med storm genom att bjuda på ett vingum.... Han var i badhuset och spanade runt lite, satt i en plaststol o glodde... Sedan upptäcker han lilla mig...(inte för att jag tror att han känner igen mig, men jag är så heeeet i bikini...typ..=)) Han tar sig fram till vattnet och klättrar ner... Vid detta tillfälle är jag ute på lite djupare vatten och kollar in när lilltjejen hoppar trampolin men jag ser honom i ögonvrån...ytterst låååångsamt ta sig fram mot den plats där jag befinner mig.... Jag känner hans brännande blick på mig, så jag var tvungen att titta dit... Han säger Heeej... Lena säger hej sedan tittar hon bort igen och simmar iväg... Och det var inget problem att simma från honom heller, har man någonsin sett en sengångare i vatten?...Jag har i alla fall, vilket leder mig till min slutsats att han inte var där för att motionera utan för att spana på damerna....jeeeesus säger jag bara. Jag attraherar freaks...JAY!

Nu bakar lilla fröken äppelpaj...om den inte blir helt misslyckad kan mina arbetskamrater se fram mot lite fika imorgon...

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Jadu vad ska man säga? Garvar fortfarande! Ragga på badhus hör väl inte riktigt till vanligheten... :-)

    SvaraRadera