2009-07-25

Oj..

Har visst sovit bort större delen av ett dygn... Gick o lade mig strax efter 23 igår och tog mig ur sängen först efter 14 idag... Sedan middag hos moder och ett besök hos broder...skräll att jag somnade i hans soffa med...ajajaj säger jag bara...

Vad har jag gjort sedan senaste inlägget då..hmm...varit på bio...fetat till mig...jobbat som en jävla iller...jaa...allt sådant där spännande som man så gärna vill skriva om... Näe...borde festa eller dejta eller något som är lite inspirerande i alla fall...

Tack för ordet, god natt...igen...

OO...höll på att glömma, har ju bakat med... stor succé...undrar hur många vuxenpoäng det genererade?

2 kommentarer:

  1. Antal poäng beror på om det var choklad(neger)bollar eller vörtbröd..

    SvaraRadera
  2. Det var chokladkaka med tryffel=)

    SvaraRadera