2009-07-16

Oj då...

Hade lite otur på jobbet idag... Lena dricker normalt sett inte kaffe, men kände att jag behövde då det varit alldeles för mycket att göra och hålla redan på för lilla mig... Hade precis hämtat en kopp och satt mig vid skrivbordet då min kropp kom på den briljanta idén att välta koppen över mig själv och mitt tangentbord... Tangentbordet har gjort sitt kan jag säga...=)..ops... Det lustiga var nog min reaktion när den heta drycken anföll min kropp.. Istället för att studsa upp så satt jag bara ner och sa ordet...vaaarmt...med mesig röst...damn vad trasigt stressand man kan vara...=)...

Får väl se om morgondagen bjuder på ytterligare bravader...

1 kommentar:

  1. ÅH! Så härligt LEna! Fast det där med varmt kaffe i knät var väl kanske inte överdrivet najsigt..

    SvaraRadera