2009-07-05

Lite sliten idag=)

Igår fick jag för mig att ta en (läs:5) stänkare med min vän Karin. Alltid lika trevligt med stänkarafton...=) Sen fick vi för oss att gå till Mastis här i Kristinehamn... Är lite lustigt när man ser sig omkring och upptäcker att man knappt känner en enda själv som är där... Massa 18-åriga småttingar och 40-taggare...Lena undrar...vart är hennes klientel?? Karin drog tag i mig en timme innan det stängde.."ska vi gå till Toggrillen??" Så maten får nog räknas som höjdpunkten av utgången..=).. När vi satt där och åt kom det en sliten finländare (runt 50-60, som på engelska sa att han var från italien och att han hade spelat ishockey för AIK...hmm..).. Den första fråga han ställer är varför så många i Sverige är homosexuella...jaaahaaa...ok... på honom lät det som om det var vanligare att vara homo än hetero, Lena säger...vem fan bryr sig... Låt människor vara det de är... Vad är det för jävla gubbe som kommer och sätter sig hos ett par tjejer som dregglar över sina burgare utan att fråga om det är ok att han sätter sig vid vårt bord till att börja med?...Gubbjävel säger jag bara...sen frågade han om jag skulle äta upp min hamburgare och om han kunde få slutet på det...VAA FAAAN...Sa till honom att om han har råd med de cigaretter som han satt och sög på, då kunde han köpa sig en egen hamburgare... Vilken märklig människa... Roligt att det kom en tjej som kände igen honom och stack hål på..."jag är italienare-bubblan" Tydligen var han från finland och hade bott i vår stad i 20 år cirka... Vad ska man säga...det var en afton bland tomtar och troll..=)

Ska kurera mig med lite tennis på tv idag tror jag nog, se hur det går för Federer=)... Tennis är inte en sport som jag brukar titta på, men idag gör jag ett undantag=)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar