2008-12-03

Precis vad Lena behövde!

Lite uppmärksamhet i vintermörkret är aldrig fel=)...ska citera ett mail som jag fått genom den berömda sidan "ansiktsboken"...

"va tvungen o titta in igen. tycker ju du är nåt otroooligt söt. wow. kanske lite corny o börja så men jag va tvungen o säja det. hoppas du get interested too. är ganska så ofta i gbg faktiskt....söker lgh, men de e ju inte de lättaste. o så igen.....WOW"....

Är jag het eller vad??=)=)...jaja...inte direkt så att fröken går igång på detta, men det är alltid skönt när någon har något positivt att säga...trots att det bara är ordet wow..Precis vad jag behövde, lite depp annars...

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Haha, var det inte lite så vi lärde känna varandra, fröken Lena "jag-går-inte-igång-på-sånt" Rehn-o-skär-lögn? :-p

    Inte riktigt med de orden iofs.. Men men, som du ofta påpekar, inte många som pratar karl här i världen

    SvaraRadera
  3. hmm...var det så det var..=)...typ liksom wow..?!...nja, tror min gode herre får gnugga geniknölarna igen..tror nog det mer var God damn:P...

    SvaraRadera