2008-11-30

Fy fan

..Vad jag är trött på livet just nu, tråkigt väder, känner mig ensam...och är bostadslös (dock ej hemlös...så illa är det inte)...Så vad gör jag då åt detta...svar: inte ett jävla skit...Tur att jag har snälla vänner, kom och hämtade mig igår och tittade på dålig film till klockan 2, annars hade jag nog bara legat och tjurat och funderat över djupa saker som vad meningen med livet är...fatta vad illa om man kommer fram till svaret att det inte finns någon mening...

Någon borde komma och rycka tag i mig...varför inte någon på vit springare, gärna ordnad ekonomi och bara ögon för drömtjejen Lena??..ähh...strunt samma..tror inte det hjälper så mycket mot mitt allmänna sinnestillstånd just nu, en valium från koma..

Och varför är det alltid så att när man har pengar över (för en gångs skull) så hittar man inget av det man behöver och vill ha i affärerna?...allt är så fruktansvärt fult och ointressant...och är det inte det så är det opassande för att ha på jobbet och därmed ingen idé att köpa...Detta får nog fröken Rehn utnämna till dagens I-landsproblem...

Lena hoppas att nästa vecka blir bättre...ska nog träna mer och sola...då borde man känna sig lite gladare:)

3 kommentarer:

  1. Kul att kolla bloggen, men frekvensen på inläggen kanske kan öka?

    SvaraRadera
  2. Klart att de kan det=)...men du vet, har man inget liv finns det inte mycket att skriva om=)

    SvaraRadera
  3. Ähhhh, gör som jag! Hitta på!

    SvaraRadera