2008-07-17

trött...tröttare...Lena

Hur kan det komma sig att jag är så sjukt trött hela tiden?

En teori kan vara att jag jobbar ihjäl mig....eller kan det bero på att jag slarvat med träningen den senaste månaden? (tur att jag kommit igång igen)...

Eller kan det kanske bero på att jag har allt för stor insikt i hur lite "liv" jag har... Gör sällan till aldrig något meningsfullt med min fritid (utom förra lördagen då jag besökte Maria och tysken, mysig vinkväll)... och alla jävlar flyttar till större och bättre ställen, en vän flyttar till Göteborg och en till Stockholm...känner mig lite övergiven...=(... Kanske skulle ta och dra iväg någonstans jag med?!...men vart??

Sova är ett bra bot mot trötthet...ska sova som en liten gris veckan jag är i Polen...på tisdag smäller det... skönt att handla sliten gammal valuta för sina sista pengar...Zloty är i alla fall ett roligt namn=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar