2008-07-20

Ovanlig händelse...

...i Kristinehamn är att det är mycket roligt folk ute på krogen...(fast i och för sig, vem är jag att uttala mig med tanke på att jag är ute så sällan..)...

Medelåldern var för en gångs skull något högre och jag kände igen många ansikten, människor som jag inte sett på länge... Gårdagens utgång var ovanligt lyckad och jag kan helt ärligt säga att jag för en gångs skull inte är bitter efter en utekväll i min "kära" hemstad...

Jag trodde att jag aldrig mer skulle dricka Jäger med tanke på att jag var helt odräglig när jag drack det senast...men det gjorde jag igår...blandat med Red Bull, äckligt som faaan...

3 kommentarer:

  1. Mer intressant än Jäger är väl ändå hur din kväll slutade?!

    SvaraRadera
  2. Ja, Lena, hur slutade din kväll???!! Vad snackar du om? Jäger och redbull var ju skitgott!!!

    SvaraRadera
  3. Redbull och Jäger...kan det vara så diskmedel skulle smakat om det var sött??..uhhh...

    kvällen övergick i natt och natten blev till ny dag=)...är det inte så det brukar vara :P

    SvaraRadera