2009-06-23

Jag vill vara frisk NUUU

Jag vill träna...hatar att vara slapp...Jag vill jobba...fan vilken dålig lön jag kommer att få i juli...Inte så att fröken var högavlönad innan sjuktiden heller... Men det kommer inte att bli en lek i augusti inte...tur att jag fått tillbaka pengar på skatten så att jag kan hitta på lite saker=)...

Varit o lämnat prover på sjukhuset med...väntar med spänning på svar, ge mig mirakelmedicin nu tack... Hatar denna känsla av trötthet som bor i min kropp... Sitter inte bara i kroppen i och för sig...Sitter i psyket med, men det lämnar jag utan vidare kommentarer... Bara jag kan träna lite så kommer nog de mörka tankarna att vika undan...De brukar göra det...

Positivt då: Mina kisskatter har hittat hem till mamma...mysigt att ha katterna hemma igen... Klart att det första de gjorde var att riva på mattes nya soffa...men men...så är det...=)

1 kommentar:

  1. Äsch då, det är klart att de små liven måste göra sig hemmastadda igen? =D

    SvaraRadera