2008-10-08

Skönt som tusan=)

Nu är lägenhetsaffären ur världen, papperen är påskrivna och jag har fått mina pengar...Lena är rik nu..(ehhh..typ inte, men bättre än inget=))

Annars händer inte mycket, hade en mindre konflikt på jobbet idag med en kollega, tur att jag hade rätt och hon bara är störd i huvudet...fatta att hon var tvungen att ta med sig "mamma" eftersom jag inte ville lyssna på henne, kanske var lite oartigt att avfärda hennes närmanden med ett,-jag vet vad du tänkte så du behöver inte förklara.... hon blev väl ledsen i ögat och kände att Lena var dum..buhuhuhu...staaackars lilla sate säger jag bara...undrar om min inre djävul kommer fram nu bara för att jag ska sluta?!...kanske är det så...men hon är så störande så jag kunde inte låta bli...jaja...vatten under bron..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar