2008-10-24

Nästan klar...

...med flyttandet, på lördag kväll tänkte jag lämna ifrån mig nycklarna till min lägenhet och då får man väl räknas som bostadslös. Inneboende hos en vän och folkbokförd hos mina föräldrar... Snällt att jag får bo där, med det är helt värdelöst att inte ha sina egna grejer att rota runt bland. Måste hitta något snart, med det verkar ju vara i det närmaste tokkört...Ähh det löser sig säkert, det finns så många andra saker som man ska ordna med också...som skaffa ett gymkort på ett bra ställe så Lena slipper bli slappare än hon redan är...och massor med andra konstiga saker...

I onsdags gjorde jag min sista arbetsdag på tcms, kändes väldigt märkligt att lämna bygget...det var ju trots allt mitt första riktiga jobb efter studierna, hade nästan växt fast där efter 2,5 år...

På måndag börjar Lena på sitt nya jobb, också då som jag kommer tvinga på mig konstiga kläder som kavaj och kjol...jag föredrar helt klart att sitta i slitna joggingkläder hemma, det är grejer det!!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till tjejen, tror nog det kommer gå alla tiders det där. Och om det är den slappa Lena jag lärt känna lär ju den tränade vara hård som en planka. Eh, hård som, syftade inte på annan planka-liknelse, ni flickor brukar inte uppskatta den och den skulle dessutom vara något felaktig :-p
    Nu lämnar jag landet, så ha det gött här i Svedala.
    puss o kram
    (obs, ej ursprungsanonym)

    SvaraRadera
  2. hoppas du hittar lägenhet snart och att allt går bra på nya jobbet :-)

    / Linus

    SvaraRadera