2011-06-05

Uhh!!

Usch och fy! Rehnen har skändat sitt tempel med djävulens maltdryck... Gjorde bort mig medium till mycket igår med mitt hemska asgarv som antagligen hördes ända bort till Björneborg... Förstår inte hur jag kunde dra till med århundradets kanonfylla just igår för så mycket drack jag ju faktiskt inte...men vänta här nu...juuust, jag tål ju inget... Efter att ha suttit i solen en hel dag och nästan inte ätit något så kunde det ju faktiskt bara gå på ett vis... Vill passa på att be ALLA jag pratade med igår om ursäkt... Kan bli lite tokigt ibland även när man är gammal och vis (läs: utan fungerande hjärnceller) som jag...=)... Får bocka och buga för årets drängfylla, krypa in i skamvrån och skaka lite i fosterställning medan min stackars kropp försöker göra sig av med illamåendet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar