2011-02-04

Plötsligt händer det..


Idag vaknade fröken Rehn och var på ett strålande humör...inte ofta det hänt de senaste veckorna kan jag säga... Kanske beror det på att det ska bli askul att spela match i morgon och sedan få hem lite folk på spelkväll, vem vet=)... Var nästan så jag hoppade upp ur sängen... (läs: jag gick upp efter endast två snoozeomgångar på telefonen)... Tappade både mod och tålamod när jag kom ut för att upptäcka att det snöade småspik från himlen rakt in i ögonen på mig... När jag kom till jobbet sa jag knappt god morgon utan muttrade att jag var svart överallt varpå jag stormade in på toaletten...charmig tjej den där Lena... Tur irritationen gick över fort, det har trots det varit en mycket bra dag=)

Städat och fixat inför i morgon nu på kvällen...och min bror har äntligen fixat upp den sista tavellisten här hemma=) Nöjd kan man gå och lägga sig... Eller hmm, vänta... Kanske inte helt nöjd... Någon på jobbet sa till mig idag att jag var Sveriges blonda svar på Mr Bean... Jorå... visst påminner jag om honom :S TYST!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar