2010-12-30

Jorå...nytt år blir det!

Snart nyårsafton, dags för nya löften... Dags för nytt hopp om framtiden, frågan är bara vad fröken vill få ut av 2011... Ähh, dravel!! Allt kommer vara som vanligt och jag kommer fortfarande vara den jag är idag...fast förhoppningsvis lite lättare efter januari=) Men man kanske skulle ta tag i någon form av fritidsaktivitet förutom träning och soffhäng med katt... Hmm, kanske börja spela något instrument? Eller lära sig att rita lite kanske...vem vet...någon som har förslag?

Vet att jag länge funderat på att lära mig massera... men det är lite dyrt just nu... måste än en gång vädja till min omgivning att skänka en slant till rädda-lena-fonden...

Var och klippte mig förut...tänkte vara lite fin till nyårsafton...fick billigare klippning än jag skulle ha, tack frisören!! Dig kommer jag definitivt komma tillbaka till..=) God Jul Lena... eftersom jag fick klippningen 100 kronor billigare hade jag råd att köpa mig en lite festlig ögonskugga till middagen jag ska på med några söta vänner... Ingen alkohol för Rehnen eftersom hon inte ska vara onyttig efter tolvslaget... Svårt att vara nyttig när man är full eller bakis.. Tur att jag är så sjukt socialt begåvad att jag klarar av att vara nykter på fest=) och ändå vara söta, trevliga lilla jag...(läses med liiite ironi) ..

Idag blir det sjätte dagen i rad som jag tränar med... asbra Lenin!! "måla mig grön och kalla mig Hulken"...typ... Får väl se vad för sorts gristräning som innebandygänget bjuder på idag... Har svår träningsvärk så hoppas kanske på att det inte blir allt för mycket lårgång...

God afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar